Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που τα παραλάβατε, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε με τον εξής τρόπο:

ΒΗΜΑ 1) ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επιστροφής, έτσι ώστε να ενημερωθούμε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε την παραγγελία σας.

ΒΗΜΑ 2) ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Επιστρέψτε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία, στην διεύθυνσή μας (Μητρόπουλου 15, Λαύριο, Τ.Κ. 19500), με τη χρήση ταχυμεταφορέα της επιλογής μας..

Περιπτώσεις επιστροφών

Ελαττωματικά Προϊόντα (Κατασκευαστικό ή Σπασμένο)

Για την επιστροφή προϊόντων που παρουσιάζουν πρόβλημα, παρακαλούμε να μας ενημερώνετε τηλεφωνικά ή μέσω email.

Όλα τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας.

Αν ένα προϊόν παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα (κατασκευαστικό ή σπασμένο), ,το στέλνετε πίσω, χωρίς επιπλέον χρέωση, στην αρχική του συσκευασία με το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.

Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής, ώστε να αναγράφετε καθαρά το πρόβλημα του προϊόντος. Σε ορισμένες περιπτώσεις (δεν εκτυπώνει σωστά)θα πρέπει, το προϊόν να συνοδεύεται από μία σελίδα που να δείχνει το πρόβλημα.

Αφού επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο, ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, γίνεται αντικατάσταση είτε με καινούργιο προϊόν είτε με άλλο ισόποσης αξίας

ή επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση εφόσον είναι λειτουργικό.

Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, για να αντικατασταθεί, μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Η επιστροφή των χρημάτων σας ολοκληρώνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που το κατάστημα μας θα παραλάβει τα προϊόντα. .Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Η Εταιρίας μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση όπου δεν λειτουργεί το αναλώσιμο λόγο αναβάθμισης firmware του εκτυπωτή.

Ελαττωματικά Προϊόντα (Κακή Χρήση)

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό λόγω κακής χρήσης του πελάτη, τότε αυτό δεν δύναται να επιστραφεί.

Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν, ο πελάτης οφείλει να το επιστρέψει, ώστε να αντικατασταθεί με το σωστό προϊόν, χωρίς επιπλέον χρέωση. Το προϊόν προς επιστροφή, θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση στην οποία απεστάλη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του.

Αλλαγή γνώμης

Λόγω μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης ) μπορείτε να το επιστρέψετε, με δική σας χρέωση:

Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Να βρίσκεται σε άρτια  κατάσταση,  στην  αρχική του συσκευασία.

Εσωκλείοντας το  παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).

 

Επιστροφές:

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφής.

Συσκευάστε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία.

Προσκομίστε το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς της επιστρεφόμενης παραγγελίας.

Πριν από κάθε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας,  στο email: sales@printmaster.gr ή στο τηλέφωνο: +30 210 300 89 67.

Σημ.: Όλες οι επιστροφές γίνονται με ταχυμεταφορέα (courier) της επιλογής μας

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ